
HTZ: Nastavak promocije kroz koncept „Full of life“
Nakon provedenog Natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice nije prihvatilo ni jednu ponudu.
Jednoglasna odluka o ne prihvaćanju ponude za uslugu izrade krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) kao i za uslugu izrade vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, usvojena na sjenici Turističkog vijeća HTZ-a u Virovitici donesena je temeljem ocjene stručnog Povjerenstva koje je zaključilo kako dobiveni rezultati tržišnih istraživanja ponuđenih rješenja nisu postigli visoku ocjenu već da su zadržani u gornjoj granici prosjeka.
Na sjednici Turističkog vijeća je naglašeno kako je u ovom trenutku s obzirom na trenutne tržišne okolnosti i geopolitički kontekst svrsishodnije financijska sredstva uložiti u dodatne promotivne kampanje na najvažnijim emitivnim tržištima, kao i na domaćem tržištu. Sredstva će se, između ostalog, usmjeriti na promociju putem digitalnih kanala komunikacije, kao i na strateške suradnje s najvažnijim partnerima, koje doprinose vidljivosti Hrvatske kao turističke destinacije te povećanju turističkog prometa, posebno u razdoblju pred i posezone.
Članovi Turističkog vijeća usvojili i odluku o prihvaćanju aktivnosti oglašavanja na Expedia Group kanalima i to za tržišta SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva. Expedia Group jedna je od najvećih svjetskih platformi za putovanja te u svom portfelju uključuje brandove kao što su Expedia, Hotels.com, Vrbo, Travelocity, Trivago, Hotwire, Cheaptickets itd. Na navedenim je platformama moguća prodaja smještajnih kapaciteta, aviokarata te ostalih turističkih proizvoda i usluga, a s obzirom na doseg od 70 milijuna korisnika i dostupnost u više od 70 zemalja, suradnja s Expediom ocijenjena je kao odličan kanal promocije za hrvatski turizam. Suradnja s Expediom u 2025. godini uključuje kreiranje posebnih landing stranica s ciljem inspiracije korisnika prilikom odabira destinacija te poticanja na direktnu rezervaciju, dok se kroz aktivnosti oglašavanja planira dosegnuti broj od 11 milijuna impresija prema ciljanoj skupini potrošača.
Na sjednici Turističkog vijeća također je usvojeno i Godišnje izvješće o izvršenju programa rada HTZ-a za 2024. godinu tijekom koje su ostvareni prihodi iznosili 53,8 milijuna eura, zatim Izvješće direktora HTZ-a, kao i Izvješće o radu Turističkog vijeća za 2024. godinu.