
Promotivna kampanja: U središtu otoci, kontinent i manje poznate destinacije
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju pod nazivom „Get to know me“, skrećući pozornost na manje poznate destinacije u Hrvatskoj, kao i određene segmente ukupne turističke ponude koji zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge.
Kampanja će biti aktivna do srpnja ove godine, a promotivne će se aktivnosti provoditi putem online i offline kanala te na društvenim mrežama Facebook, Instagram i YouTube na tržištu Njemačke, Slovenije, Austrije, Italije, Poljske, Ujedinjenog Kraljevstva, Češke, Mađarske, Francuske, Nizozemske, Slovačke i Švicarske.
Uz već poznate destinacije ovom se kampanjom žele prezentirati i manje poznate destinacije koje se nalaze u njihovoj neposrednoj blizini te time povećati svijest o različitim ponudama Hrvatske i jedinstvenom načinu života karakterističnom za naše ljude koji uživaju ugled ljubaznih i srdačnih domaćina.
Za potrebe kampanje kreirani su i posebni vizuali te video materijali koji se odnose na hrvatske otoke, Šibenik, Gorski kotar, Slavoniju, Zagorje itd. Glavni cilj kampanje je dodatno približiti nevjerojatne ljepote krajolika Hrvatske, domaće ljude koji svako mjesto čine posebnim, ali i skrivene dragulje svake pojedine destinacije. Ideja je poruku prenijeti gostima koji žele doživjeti jedinstveni način života lokalnog stanovništva, njihove običaje i tradiciju, ali i unikatne delicije, autentična iskustva i osjećaje jer turizam je doživljaj.