U organizaciji Udruge hrvatskih putničkih agencija od 26. do 28. ožujka 2025. godine održat će se Dani UHPA-e 2025. u hotelu Pinija u Petrčanima u Zadarskoj županiji, koja nosi titulu UHPA-ine domaće destinacije za 2025 godinu.
U organizaciji Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije i Croatia Airlines i suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom u Oslu je organizirano događanje, na kojem je predstavljena turistička ponuda Srednje Dalmacije i usluge hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika za tržište Skandinavije.
Nakon provedenog Natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice nije prihvatilo ni jednu ponudu.
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je promotivnu kampanju pod nazivom „Get to know me“, skrećući pozornost na manje poznate destinacije u Hrvatskoj, kao i određene segmente ukupne turističke ponude koji zadovoljavaju najviše standarde kvalitete i pružene usluge.
TZ Kvarnera osvojila je zlatnu nagradu za svoju novu baštinsku gastro brošuru "Vodič po okusima od mora do gora", koja je dodijeljena direktorici TZ Kvarnera dr.sc. Ireni Peršić Živadinov na sajmu ITB u Berlinu.
Turističke destinacije iz Hrvatske ostvarile su briljantan uspjeh na najvećem svjetskom sajmu turizma ITB u Berlinu, osvojivši prestižna priznanja za održivo upravljanje turizmom.