Na turističkom sajmu ITB u Berlinu Parku prirode Telašćica, Turističkoj zajednici Zagrebačke županije i klasteru Lika Destination dodijeljena su priznanja Green Destinations.
Park prirode Telašćica nagrađen je srebrnom nagradom, dok su Turistička zajednica Zagrebačke županije i klaster Lika Destinaton dobile brončano priznanje. Tim nagradama odaje se priznanje za rad destinacijama i pružateljima usluga na održivom upravljanju u turizmu i očuvanju prirodnih ljepota, kulturnog nasljeđa te društvenog i ekonomskog blagostanja. Tako je Villa Nai 3.3 s Dugog otoka postala prvi hotel unutar Leading Hotels of the World organizacije s Good Travel Seal certifikatom.
“Green Destinations priznanja koja su dodijeljena Parku prirode Telašćica, Turističkoj zajednici Zagrebačke županije i klasteru Lika Destination dokaz su da je Hrvatska na pravom putu u održivom upravljanju turizmom. Ponosni smo na naše destinacije koje su pokazale da mogu biti primjer izvrsnosti u turizmu u svijetu i nadamo se da će njihov put slijediti i druge destinacije u Hrvatskoj i regiji.”, poručila je Dr. Katarina Miličević, direktorica tvrtke Tourism Lab, koja je službeni zastupnik Green Destinationsa.
Metodologija i propisani standardi za uspješan proces certificiranja prema Green Destinations modelu iznimno su zahtjevni. Radi se o najsveobuhvatnijem procesu certificiranja održivosti u turizmu u svijetu, koji obuhvaća četiri komponente održivog razvoja – društvenu, okolišnu, ekonomsku i kulturnu. Osim što priznanje niji lako dobiti također ga treba i ponovno potvrditi. Stoga sve nagrađene turističke destinacije nakon dvije godine očekuje novi evaluacijski proces.
Uz program certificiranja turističkih destinacija, Green Destinations provodi program certificiranja pružatelja usluga u turizmu. Green Destinations programi za destinacije i pružatelje usluga u turizmu imaju snažnu podršku Ujedinjenih naroda i Globalnog vijeća za održivi turizam te su najpoznatiji destinacijski certifikat na globalnoj razini.
Na ovogodišnjem turističkom sajmu ITB u Berlinu uz Hrvatsku turističku zajednicu ponudu predstavlja i dvadeset suizlagača.
Nakon preuzimanja operativnog poslovanja Hotela Lišanj u Novom Vindolskom i Hotela Mediteran u Crikvenici menadžment kompanija Aminess Hospitality Group preuzela je operativno poslovanje i crikveničkog Boutique Hotela Bellevue.
Ugovor o suradnji potpisan je s rukometnom ligom prvaka Machineseeker EHF Champions League, čime su HTZ i TZ Istarske županije postali službeni destinacijski partneri ovog elitnog europskog klupskog rukometnog natjecanja kojeg organizira Europska rukometna federacija.
Prema objavljenom revidiranom konsolidiranom godišnjem financijskom izvješću turistička kompanija Valamar Riviera ostvarila je u 2023. godini 372 milijuna eura prihoda, što je 14 posto više u odnosu na prethodnu godinu.
Hrvatska turistička zajednica pokrenula je brend kampanju koja će se provoditi na trinaest najvažnijih europskih tržišta u različitom vremenskom razdoblju, a trajat će do konca srpnja.
Glavni cilj kampanje „Experience Croatia…your memories are on us“ je osnažiti prepoznatljivost Hrvatske u globalnim okvirima kroz dodatno jačanje pozicije naše zemlje kao sigurne i atraktivne cjelogodišnje destinacije.
Uzimajući u obzir bogatu hrvatsku turističku ponudu u kampanji su kao najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi posebno istaknuti predivna priroda, aktivni turizam, nautika, eno-gastronomija, kultura, itd.
„Snažnim promotivnim aktivnostima potičemo turiste iz svih dijelova svijeta da odaberu Hrvatsku za svoj idealni odmor i putovanje. Daljnja promocija hrvatske turističke ponude bit će najintenzivnija od ožujka do lipnja, odnosno do početka glavne sezone i to kroz isticanje točno određenih turističkih proizvoda od najvećeg interesa za svako pojedino tržište. Uvjereni smo da ćemo kroz ovu kampanju dodatno ojačati poziciju naše zemlje kao visoko kvalitetne cjelogodišnje destinacije koja nudi širok spektar mogućnosti tijekom cijele godine“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.
Brend kampanja provodi se na tržištu Njemačke, Slovenije, Austrije, Italije, Poljske, Češke, Velike Britanije, Mađarske, Francuske, Nizozemske, Švedske, Slovačke i Švicarske. Promidžbene aktivnosti bit će realizirane kroz offline i online medije, tj. u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža te kanala na YouTubeu.
U prosincu prošle godine HTZ je krenuo s provedbom kampanje za rano bukiranje koja je prošli tjedan uspješno završena. Kampanja je bila aktivna na tržištima s kojih hrvatski turizam ostvaruje najviše turističkog prometa, odnosno u onim državama koje najbolje reagiraju kada je riječ o ranim rezervacijama, a to su Njemačka, Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska i Belgija.